Nowa odsłona aplikacji Dropsy

Dropsy, którego współzałożycielem jest Mikołaj Bagiński z DRE$$CODE wkracza w kolejną fazę rozwoju i prezentuje nową odsłonę. Po pięciu latach obecności na rynku, aplikacja doczekała się kompleksowej modernizacji - zarówno pod względem wizualnym, jak i funkcjonalnym.

Dominik Senkowski
Dominik Senkowski
Udostępnij artykuł:
Nowa odsłona aplikacji Dropsy
fot. mat. prasowy

Dropsy to rozbudowany ekosystem łączący społeczność skupioną wokół streetwearu, lifestyle’u i mody. Platforma gromadzi setki ofert od marek lifestylowych, beauty czy elektroniki. Umożliwia użytkownikom śledzenie premier obuwniczych i odzieżowych. 

Dziś aplikacja ma ponad 300 tys. aktywnych użytkowników miesięcznie i prawie 3 miliony pobrań. Konto Dropsy na Instagramie od wielu miesięcy zajmuje pierwsze miejsce w rankingu Sotrender pod względem zaangażowania użytkowników. Profil dropsy.girls skierowany do kobiet ma prawie 30 milionów wyświetleń od stycznia tego roku. A publikacje regularnie znajdują się w zestawieniu najlepszych postów miesiąca pośród wszystkich marek w Polsce.

Nowe funkcjonalności i nowe możliwości Dropsy

Jak informuje firma, relaunch aplikacji Dropsy to "odpowiedź na dynamicznie zmieniające się potrzeby odbiorców. Celem było stworzenie jeszcze bardziej intuicyjnej i spersonalizowanej platformy. Oprócz nowego layoutu użytkownicy mogą znaleźć zakładkę "Home", która jest miejscem z nowymi, dynamicznymi, informacyjnymi banerami. Teraz można w łatwy sposób znaleźć wyróżnione najlepsze okazje, czy dropy. Nie tylko te związane ze sneakersami i odzieżą, ale też i produktami powiązanymi z lifestyle'em, które wcześniej były dostępne tylko w poszczególnych sekcjach".

Jedną ze zmian jest wprowadzenie dedykowanych filtrów, dzięki którym użytkownicy mogą dostosować wyświetlane produkty do swoich preferencji. Filtry umożliwiają spersonalizowanie wyszukiwanych treści, tak, aby korzystanie z aplikacji stało się bardziej intuicyjne i przejrzyste dla odbiorców.

– Ta aktualizacja to spełnienie mojego marzenia z czasów, gdy miałem 17 lat – stworzenia własnej apki, która daje ludziom platformę do kupowania rzeczy w najlepszych cenach i okazjach. Dążymy do tego, żeby Dropsy były liderem w segmencie aplikacji zakupowych i informacyjnych dedykowanych generacji Z. Chcemy oferować użytkownikom coraz lepsze doświadczenie. Nowa odsłona platformy to krok w stronę jeszcze większego zaangażowania społeczności i efektywniejszego monetyzowania potencjału aplikacji – powiedział Mikołaj Bagiński.

Kolejna zmiana to nowa funkcja "Most Wanted" w której są prezentowane najgorętsze premiery i okazje w formie stories. Warto dodać, że dzięki niej użytkownicy będą mogli dowiedzieć się o różnego rodzaju ciekawostkach z tematyki lifestylowowej. Dodatkowo został zmieniony wygląd sekcji "Hype", aby była jeszcze bardziej spójna wizualnie.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"