Uważnie obserwujemy trendy i tworzymy rozwiązania, które możliwie najpełniej odpowiadają na nowe oczekiwania rynkowe. Zaangażowanie naszych Partnerów biznesowych jest dla nas kluczowe przy planowaniu dalszych działań gdyż to właśnie oni są najbliżej Klientów - mówi Artur Pęksyk, Szef Marketingu Porta KMI Poland -Targi Porta stanowią doskonałą okazję do zacieśniania naszej współpracy, do rozmowy o naszych wspólnych sukcesach i nowych wyzwaniach. Wysoka frekwencja podczas tegorocznej edycji spotkania to cenny dowód zaufania ze strony naszych kontrahentów.
Uzupełnieniem Targów Porta 2014 były warsztaty prowadzone przez firmy współpracujące z Portą w zakresie obróbki i wyposażenia drzwi. Warsztaty umożliwiły poszerzenie wiedzy na temat innowacyjnych systemów technik drzwiowych oraz architektonicznych potrzeb i wymogów nowoczesnego budownictwa. Swoim doświadczeniem podzielili się także eksperci na co dzień zajmujący się szybkim prototypowaniem oraz drukiem 3D, którzy zaprezentowali możliwości tej innowacyjnej technologii.












