Premierowe odcinki drugiego sezonu "Bitwy o gości" są emitowane w TVN w poniedziałki o godz. 21:35, począwszy od 1 września. Do tej pory nadano trzy odcinki programu, które zgromadziły przed telewizorami średnio 630 tys. widzów.
To przełożyło się na 6,48 proc. udziału TVN w rynku wśród wszystkich odbiorców, 9,80 proc. w grupie wiekowej 16–49 i 9,39 proc. wśród widzów w przedziale wiekowym 20–54 – wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.
W analizowanym okresie między 1 a 15 września najwyższą oglądalność zanotował drugi odcinek "Bitwy o gości", który obejrzało średnio 776 tys. osób. Najmniejszą widownię miała premiera drugiego sezonu, która zgromadziła przed telewizorami średnio 541 tys. odbiorców.

Stacja TVN w porze emisji programu jest wiceliderem oglądalności (stację wyprzedza TVP2) w grupie ogólnej oraz liderem w obu grupach komercyjnych.
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
"Bitwa o gości" z większą widownią niż "Totalne remonty Szelągowskiej"
Ubiegłej jesieni TVN pokazywał w poniedziałkowe wieczory o godz. 21:30 siódmy sezon programu "Totalne remonty Szelągowskiej". Według danych Nielsena format po trzech tygodniach na antenie gromadził średnio 452 tys. widzów, co przełożyło się na udziały w rynku na poziomie 4,47 proc. w grupie ogólnej, 6,21 proc. w grupie wiekowej 16–49 i 5,80 proc. w grupie 20–54.

"Bitwa o gości" to polska wersja formatu "Be My Guest" z 2010 roku, stworzonego przez Studio Lambert i posiadającego licencję All3media. Program doczekał się wielu krajowych edycji, m.in. w Wielkiej Brytanii, Holandii, Francji i Hiszpanii.
W Polsce "Bitwa o gości" zadebiutowała na antenie stacji TVN jesienią 2023 roku. Program był emitowany w niedzielnym, popołudniowym paśmie o godz. 17:25. Drugi sezon "Bitwy o gości" liczy 12 odcinków. Format na zlecenie TVN produkuje Constantin Entertainment Polska.











