12 marca br. mija 100 dni od przejęcia AMB Energia przez Grupę DUON. Po sfinalizowaniu transakcji DUON stał się właścicielem największej sieci sprzedaży na rynku energii, a spółka pozyskała umowy sprzedaży energii opiewające na ponad 100 GWh.
– Pierwsze 100 dni utwierdziły nas w słuszności decyzji o przejęciu AMB Energia i okres ten należy ocenić jako sukces. Transakcje sfinalizowaliśmy po okresie szczytu kontraktacyjnego przypadającego na okres wrzesień - listopad, dlatego tym bardziej cieszą nas wyniki osiągnięte przez naszych sprzedawców – deklaruje prezes zarządu DUON Marketing and Trading SA Krzysztof Noga. – Najlepszym wyznacznikiem efektu synergii, który udało nam się osiągnąć, jest fakt, że handlowcy dawnego AMB (obecnie działający pod marką DUON Sprzedaż) skutecznie sprzedają ofertę DUON i osiągnęli wyniki bez precedensu w dotychczasowej działalności na rynku energii – dodaje. Ta niespotykana do tej pory w energetyce akwizycja była kolejnym krokiem w utrwalaniu przez DUON pozycji lidera wśród niezależnych sprzedawców gazu i energii w Polsce.

Od marca doradcy energetyczni DUON Sprzedaż zaczynają ofertować gaz ziemny i umocnić się na pozycji lidera w akwizycji odbiorców gazowych w segmencie B2B. Dodatkowo sprzedaż gazu ma ułatwiać pozyskiwanie klientów na energię elektryczną. DUON do tej pory dał się poznać jako gracz oferujący bardzo agresywną promocję dla tych z klientów, którzy równocześnie kupują prąd i gaz.
Rezultaty osiągane przez handlowców DUON Sprzedaż, Grupa planuje wykorzystać przy dalszej rozbudowie kanałów sprzedażowych. – Ostatnie wydarzenia pozwoliły nam stworzyć unikatowy know-how, które planujemy szeroko stosować w naszych działaniach sprzedażowych na konkurencyjnym rynku energii i gazu. Cały czas pracujemy nad dalszym rozwojem sił sprzedażowych w strukturach DUON – deklaruje Krzysztof Noga.

dostarczył
infoWire.pl











