Dwie nagrody INMA 2011 dla “Gazety Wyborczej”

Magazyn kulinarny "Palce Lizać" i akcja Polska Biega to projekty "Gazety Wyborczej" (Agora SA), które zostały nagrodzone w tegorocznej edycji międzynarodowego konkursu INMA Awards, organizowanego przez International Newspaper Marketing Association.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

"Gazeta Wyborcza" została wyróżniona przez INMA jako jedyna spośród polskich gazet i znalazła się w gronie takich laureatów, jak "New York Times", "Times of India" czy "Sydney Morning Herald".

"Palce Lizać", czyli poniedziałkowy dodatek "Gazety Wyborczej" zawierający przepisy kulinarne, został doceniony przez jury w kategorii Sprzedaż egzemplarzy (Print Single-Copy Sales). Zajął drugie miejsce wśród gazet o nakładach powyżej 300 tys. egz.

Z kolei akcja Polska Biega, namawiająca wszystkich Polaków do biegania, trafiła na drugie miejsce podium w kategorii Public relations i akcje społeczne (Public relations and Community Service).

Wyniki INMA Awards 2011 ogłoszono w nocy z 17 na 18 maja br. w Nowym Jorku, w USA, na światowym kongresie International Newspaper Marketing Association, skupiającej wydawców i redaktorów gazet z ponad 80 krajów. Jury oceniało kampanie redakcyjne, promocyjne i sprzedażowe gazet z całego świata. W konkursie rywalizowało ponad 550 projektów przygotowanych przez 143 tytuły z 30 krajów.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii