Serial zapewnił kanałowi 16,37 proc. udziału w rynku. Liderem wpaśmie "Twarzą w twarz" była Dwójka, która nadawała "Kulisy M jakmiłość" oraz "Ekspres reporterów" (26,87 proc. udziału i 3,58 mlnwidzów). Druga pozycja z 16,88 proc. udziału i 2,25 mln widzówprzypadła telewizji Polsat, pokazującej filmy fabularne - wynika zdanych AGB Nielsen Media Research dla Wirtualnemedia.pl
Drugi sezon serialu cieszył się mniejszą popularnością niżpierwszy nadawany jesienią 2007. Wówczas "Twarzą w twarz" śledziło2,96 mln widzów ( 22,98 proc. udziału).
Wśród widzów sensacyjnej opowieści dominowały kobiety oraz osobyzamieszkujące w największych miastach.
TVN nie planuje kontynuacji produkcji. Wiosną w paśmie "Twarzątwarz" emitowana będzie druga seria komediowego "39 i pól".












