Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że średnia sprzedaż ogółem magazynu „Tele Świat” (Wydawnictwo Bauer) w okresie od stycznia do września 2013 roku wyniosła 371 264 egz. Była ona o 2,35 proc. niższa niż w analogicznym okresie rok wcześniej.
Na drugim miejscu znalazł się także wydawany przez Bauera dwutygodnik „TV 14”, który w analizowanym okresie miał wynik na poziomie 202 836 egz. Magazyn ten w badanym okresie zanotował stratę wynoszącą 3,97 proc.
Trzecią lokatę w rankingu zajął „Ekran TV” (Press-Media) ze średnią sprzedażą ogółem na poziomie 65 844 egz., po największym spadku w zestawieniu wynoszącym 4,50 proc.
We wrześniu 2013 liderem średniej sprzedaży ogółem także był „Tele Świat”, którego wynik w porównaniu do września 2012 roku zmniejszył się o 5,28 proc. i wyniósł 370 143 egz. Drugie miejsce zajął „TV 14” (187 219 egz.; największy spadek w zestawieniu wynoszący 8,96 proc.), a trzecie - „Ekran TV” (62 395 egz.; w dół o 5,74 proc.).












