Dyskonty odzieżowe TXM z reklamą do osób w różnym wieku (wideo)

Wystartowała nowa kampania promująca ogólnopolską sieć dyskontów modowych TXM (Textilmarket) należących do spółki Redan. Działania prowadzone są w telewizji, a za ich realizację odpowiadają dom mediowy Codemedia i agencja San Markos.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Kampania promująca gazetki ofertowe ma na celu zachęcenie konsumentów zarówno do odwiedzenia sklepów stacjonarnych, jak i do zakupów w sieci. W spocie wykorzystano trend Generations, który adresuje ofertę do osób w różnym wieku.

Działania prowadzone są głównie w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych oraz kanałach dostępnych na MUX. Opierają się na krótkich 10-sekundowych przygotowanych przez agencję San Markos. Za planowanie i zakup mediów odpowiada Codemedia.

TXM to polska sieć dyskontów odzieżowych działająca od 1989 roku, dysponująca ponad 400 punktami sprzedaży w Polsce, Rumunii i na Słowacji oraz nowoczesnym sklepem internetowym.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów