Działania promocyjne Davidoff Café

Firma Tchibo i jej działy customer marketingu oraz marketingu, przygotowały walentynkową promocję kaw Davidoff

matteo
matteo
Udostępnij artykuł:

 Akcję realizuje agencja BTL Point Group.

Między 12 a 14 lutego br. Davidoff będzie premiować prezentami każdy zakup kaw tej marki w wybranych 50 hipermarketach w Polsce. Osoby, które kupią kawy Davidoff otrzymają elegancką walentynkową kartkę. Będą mogli ją wysłać lub podarować ukochanej osobie. Dodatkowo w dniu Św. Walentego w punktach promocyjnych zlokalizowanych w Warszawie każdy klient, który zakupi jedną z kaw Davidoff otrzyma piękną różę.

matteo
Autor artykułu:
matteo
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela