Rozpoczęta właśnie kampania reklamowa TUI Family podkreśla, że oferta ta stanowi kontynuację Scan Holiday. TUI Family jest skierowana do rodzin z dziećmi, a w jej całorocznym katalogu znalazły się 34 hotele z klubami Scan Holiday, dawniej zwane klubami FanScan, gdzie opieką nad dziećmi i zapewnieniem im atrakcji podczas wyjazdu zajmują się polskojęzyczni animatorzy. Ponadto oferta obejmuje 8 hoteli z klubami Magic Life. Rebrandingowi Scan Holiday na TUI Family towarzyszy promocja podróży rodzinnych, w ramach której za wjazd dziecka nic się nie płaci, a dorośli otrzymują 20-procentową zniżkę. Z oferty można skorzystać do końca br. TUI Family wspierają też reklamy, w których główne role odgrywają dzieci. Występowały one zresztą w poprzednich kampaniach Scan Holiday – reklamującej wycieczki do Disneylandu (więcej na ten temat) oraz ofertę first minute (więcej).

Obecna akcja reklamowa obejmuje telewizję (TVP, stacje tematyczne TVN, kanały z pakietu AT Media i Discovery, w tym AXN, Canal+, Foxlife, Planete czy National Geographic) oraz internet. Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Brasil, a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Media Vest.











