'Dziedzictwo marki'

Pod takim hasłem rusza nowa promocja piwa Żywiec, w trakcie której do wielopaków piwa, będą dodawane repliki historycznych, międzywojennych tablic reklamowych browaru żywieckiego

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Od 1 czerwca br. w sprzedaży detalicznej w całej Polsce będą dostępne wyjątkowe wielopaki piwa Żywiec. Do opakowania zbiorczego, w skład którego wchodzi 6 butelek o pojemności 500 ml, dodana zostanie wyjątkowa replika historycznej tablicy reklamowej browaru żywieckiego pochodząca z okresu międzywojennego. Każdy kto dokona zakupu wielopaku z edycji kolekcjonerskiej może stać się właścicielem jednej z 3 replik szyldu reklamowego,  który w latach 1924 - 1936 znajdował się przed wejściem do lokalu serwującego piwo Żywiec. Historyczne szyldy tzw. blachy reklamowe umieszczano też wewnątrz barów i lokali serwujących piwo ze znanego browaru.

Wszystkie trzy repliki tablic reklamowych są pomniejszonymi, metalowymi odpowiednikami autentycznych reklam. Każda z nich została umieszczona w  stylowym tekturowym opakowaniu, na którym opisana została krótka historia reklamy browaru żywieckiego w okresie międzywojennym.

"Oferując naszym klientom repliki historycznych tablic reklamowych, chcemy  przekazać im fragment bogatej historii browaru żywieckiego, którego korzenie sięgają czasów średniowiecza. - mówi Remigiusz Rawa, marketing manager piwa Żywiec. Marka piwa Żywiec, powstała w 1856 roku, już w okresie międzywojennym była,  rozpoznawana przez konsumentów dzięki doskonałej jakości i towarzyszącej jej reklamie. Poprzez promocję "Dziedzictwo marki" odwołujemy się bezpośrednio do realizowanej przez Grupę Żywiec strategii komunikacyjnej, podkreślającej tradycję i historyczną ciągłość marki." 

Promocyjne wielopaki z kolekcjonerskiej edycji dostępne będą w sieciach handlowych i w punktach sprzedaży handlu detalicznego. Repliki historycznych tablic reklamowych znajdą się zarówno w opakowaniach zbiorczych zawierających sześć butelek, jak i sześć puszek o pojemności 500 ml.

Akcja promocyjna "Dziedzictwo marki" pozwoli również klientom na poznanie tradycji reklamowych marki. Dzięki krótkiemu wprowadzeniu, umieszczonemu na etui, w którym umieszczona będzie replika blachy reklamowej, dowiedzą się oni, jak wyglądała reklama marki Żywiec w okresie międzywojennym. Dla wielu na pewno zaskoczeniem będzie choćby informacja o pionierskich rozwiązaniach stosowanych w działaniach promocyjnych piwa Żywiec w tamtych latach m. in.: o neonowych tablicach reklamowych umieszczanych zarówno wewnątrz, jak i na zewnątrz lokali.

Akcja promocyjna "Dziedzictwo marki' uzyska wsparcie materiałami POS (Point of Sales), umieszczonymi w punktach sprzedaży, przygotowanymi przez agencję MH-art.

"Dziedzictwo marki" to kolejne działanie z zakresu promocji sprzedaży piwa Żywiec wprowadzone w ostatnich miesiącach przez Grupę Żywiec. Od kwietnia br. klienci dokonujący zakupu na stacjach benzynowych, mogą zaopatrzyć się w wielopaki mieszczące 12 nowych większych butelek piwa Żywiec, o pojemności 650 ml.

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji