Po czterech tygodniach emisji “Dzień dobry wakacje” daje stacji TVN 13,89 proc. udziału w grupie 4+ i 15,09 proc. w komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl.
Rok wcześniej magazyn nadawany był tylko w soboty i przez pierwsze cztery emisje oglądało go 638 tys. widzów, a udział w 4+ wynosił 14,41 proc. i 17,99 proc. Teraz sobotnie wydania “DD Wakacje” gromadzą nieco więcej osób, bo 643 tys., ale ich udziały są niższe (wynoszą odpowiednio 14,25 proc. i 15,55 proc.). Większą popularnością cieszą się odcinki pokazywane w niedziele (851 tys. widzów).
TVN w czasie emisji “DD wakacje” jest wiceliderem rynku telewizyjnego wśród wszystkich widzów, gdzie przegrywa tylko z TVP 1. Jedynka nadaje w tym czasie nadaje głównie serial “Czterej pancerni i pies” oraz seriale animowane i osiąga 13,96 proc. udziału. Słabiej od TVN wypadają TVP 2 (12,95 proc.) i Polsat (11,30 proc.). W grupie komercyjnej nadawca “DD wakacje” jest natomiast liderem.

Dane telemetryczne pokazują, że poranny magazyn oglądają głównie kobiety, widzowie między 25. a 39. rokiem życia i po pięćdziesiątce, mieszkańcy miast oraz osoby z wykształceniem średnim i wyższym.
“Dzień dobry wakacje” to letnia mutacja “Dzień dobry TVN”. Program prowadzą pary prezenterów zarówno weekendowych jak i tygodniowych wydań morning show TVN.











