Tematem wydania będą rzeczy, które przeszkadzają obywatelom i przedsiębiorcom w rozwoju. Ponadto czytelnicy magazynu będą mogli przeczytać m.in. wywiad z byłą premier Ewą Kopacz, a ponadto na łamach „DGP„ znajdą się artykuły o gniewie i wstydzie, „micie dobrej zmiany” i szacunku do prawa.
Do wydania dodany zostanie żółty grzbiet „Gazety Prawnej” (w objętości 48 stron), której hasłem przewodnim będzie „(Nie)nowoczesna Polska”.
„DGP” na majówkę ukaże się w sprzedaży w piątek 29 kwietnia i będzie dostępne w kioskach do 3 maja. Całe wydanie liczy 100 stron i kosztuje 5,90 zł. Sprzedaż gazety promuje kampania radiowa i internetowa.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/krzysztof-jedlak-nowym-redaktorem-naczelnym-dziennika-gazety-prawnej-kontynuacja-dzialan-sztabinskiej ##
Z danych ZKDP wynika, że w lutym br. średnia sprzedaż ogółem „Dziennika Gazety Prawnej” wynosiła 44 622 egz.












