Dzienniki z reklam: „GW”, „Rz” i „PB” w dół - „Fakt” w górę (TOP10)

W październiku dzienniki cennikowo zarobiły z reklam 3,4 proc. mniej niż rok wcześniej. Bardziej spadły wpływy reklamowe „Gazety Wyborczej”, „Rzeczpospolitej”, „Pulsu Biznesu” i Polski, za to sporo wzrosły w przypadku „Metra” i „Faktu”.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Z danych Kantar Media (poprzednia nazwa: Expert Monitor) przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl wynika, że w październiku cennikowe przychody reklamowe - bez rabatów i autopromocji - „Gazety Wyborczej” (Agora) były o 6,7 proc. niższe niż rok wcześniej, a „Rzeczpospolitej” (Presspublica) - o 6,1 proc. „Puls Biznesu” (Bonnier Business Polska) zarobił z reklam mniej o 5,6 proc. niż przed rokiem, „Polska” (Polskapresse) - o 4,8 proc., a Super Express” (Murator) - o 1,8 proc. Jeszcze większy spadek - wynoszący 11,3 proc. - zanotowało bezpłatne „Nasze Miasto” (Polskapresse), do niedawna ukazujące się pod nazwą „Echo Miasta” (przeczytaj więcej o tej zmianie).

Z drugiej strony cennikowe wpływy reklamowe darmowego „Metra” (Agora) wzrosły w skali roku o 19,6 proc. „Fakt” (Ringier Axel Springer Polska) zarobił z reklam 8 proc. więcej niż przed rokiem, „Gazeta Pomorska” (Media Regionalne) - 3,1 proc. więcej, a „Dziennik Gazeta Prawna” (Infor Biznes) - 2 proc. więcej.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"