EA szuka agencji do premier gier w Europie

Firma Electronic Arts szuka agencji, która przygotujepaneuropejskie kampanie marketingowe promujące premiery jej gier.

km
km
Udostępnij artykuł:

Do tej pory przy premierach swoich kluczowych tytułów wydawcagier wideo korzystał z usług różnych agencji (m.in. MediaComCreate) oddzielnie dla każdego projektu.

W przeglądzie nie bierze udziału agencja Wieden &Kennedy, która w 2005 roku zdobyła globalny budżetreklamowy EA.

W ubiegłym roku aż 31 gier firmy sprzedało się w nakładzie conajmniej 1 miliona kopii, a najważniejsze tytuły - 'Fifa 09','Madden NFL 09' i 'Need for Speed Undercover' - przekroczyły tutajpoziom 5 milionów.

Z kolei najbliższe premiery z katalogu EA to 'Harry Potter andthe Half-Blood Prince', 'Grand Slam Tennis' oraz 'The Sims 3'.

źródło: Brand Republic

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję