Eatme zrealizuje akcje samplingowe dla Warki Radler 0.0 % i Dzikiego Sadu

Agencja !eatme wygrała przetargi na organizację niestandardowych akcji samplingowych dla marek Wark Radler 0.0 % oraz Dziki Sad. Obie marki należą do Grupy Żywiec.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Eatme zrealizuje akcje samplingowe dla Warki Radler 0.0 % i Dzikiego Sadu

Projekt samplingowy dla Warki Radler ruszył z początkiem czerwca i potrwa do końca lipca. W ramach działań, ekipy ambasadorów brandu pojawią się w najbardziej uczęszczanych lokalizacjach dużych miast i nad morzem. Tam prowadzona będzie akcja „Letni test orzeźwienia”. Klienci częstowani będą trzema wariantami smakowymi napoju.

Z kolei aktywacja Automobil Dziki Sad ruszy na początku lipca. Pojazd służyć będzie konsumentom za miejsce relaksu i konsumpcji wszystkich wariantów smakowych Dzikiego Sadu: jabłko i śliwka oraz nowość czereśnia. Automobil pojawi się w dużych miastach oraz na trasie wydarzeń muzycznych, w tym Męskiego Grania.

W przypadku obu kampanii, agencja odpowiada za opracowanie koncepcji, produkcję i egzekucje.

Promowane warianty Warki Radler 0.0 % I Dzikiego Sadu, Grupa Żywiec wprowadziła do portfolio w tym roku.

Eatme jest agencją specjalizującą się w samplingu empirycznym i marketingu doświadczeń.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa