Edelman Polska dla Zakładów Przemysłu Tłuszczowego

Agencja Edelman Polska rozpoczęła współpracę z Zakładami Przemysłu Tłuszczowego S.A. w zakresie wprowadzenia na rynek przez firmę nowej margaryny Naturima.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

Trwająca od początku kwietnia kampania PR, jaką realizuje Edelman ma na celu budowanie świadomości nt. nowego produktu. Wprowadzeniu Naturimy na rynek towarzyszyć będą działania media relations oraz premiera produktu w postaci spotkania prasowego.

Za działania promocyjne w formie animacji w punktach sprzedaży, kreację etykiety produktu oraz działania reklamowe odpowiedzialna jest agencja Banah Group.

kk
Autor artykułu:
kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska