Email processor w sklepie Heyah

Sztuczna inteligencja wspomaga udzielanie odpowiedzi na e-maile w sklepie Heyah

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Aplikacja wykorzystująca algorytmy sztucznej inteligencji od 24 maja 2004 wspomaga pracę konsultantów udzielających odpowiedzi klientom sklepu Heyah.

- W związku z ogromnym zainteresowaniem ofertą Heyah i co za tym idzie znaczną ilością zapytań kierowanych do sklepu Heyah za pośrednictwem poczty elektronicznej postanowiliśmy zastosować nowatorskie rozwiązanie firmy fido interactive. Dzięki wykorzystaniu aplikacji e-mail processor praca konsultantów ogranicza się do akceptowania i ewentualnego uzupełniania odpowiedzi automatycznie generowanych przez system - mówi Piotr Surmacki, dyrektor zarządzający firmy Telecom Media, operatora sklepu Heyah.

e-mail processor pomaga jeszcze szybciej i skuteczniej udzielać odpowiedzi na pytania zadawane przez Klientów. Już w okresie testowym system poprawnie sugerował odpowiedzi na ponad 70% e-maili od użytkowników, dzięki czemu nie wymagały one ingerencji konsultanta. Zastosowanie aplikacji e-mail processor spowodowało niemal trzykrotne zwiększenie ilości e-maili, na które jest w stanie odpowiedzieć konsultant, powodując wymierne oszczędności. Pozostałe 20% otrzymywanych wiadomości zawierają zagadnienia wymagające interwencji konsultanta, a 10% to pytania niezwiązane z telefonią komórkową.

W przypadku, gdy klient umieścił w treści wiadomości numer zamówienia system automatycznie sprawdza jego status za pomocą zewnętrznej aplikacji i umieszcza go w treści odpowiedzi. System rozpoznaje też zapytania w obcych językach i kieruje je bezpośrednio do wyznaczonych osób.

System jest nieustannie rozwijany o nowe wyrażenia oraz problemy poruszane przez użytkowników. - Jeśli Klient użyje w treści e-maila zwrotów, które nie zostaną rozpoznane ze względu na nietypowość (np. użycie slangu) lub zada pytanie, na które nie ma odpowiedzi w bazie wiedzy podczas tworzenia systemu, konsultant przesyła treść wiadomości do autorów baz wiedzy z fido interactive w celu uzupełnienia baz wiedzy o nowe zwroty - zapewnia Łukasz Szczepański, z fido interactive.

Kolejnym etapem wdrożenia będzie stworzenie modułu wspomagającego udzielanie odpowiedzi na pytania członków klubu Heyah.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu