Kampania ruszyła z początkiem sierpnia i potrwa do końca września. Jej celem jest zapoznanie osób po 70. roku życia oraz dzieci z zaletami i możliwościami, jakie daje zabieg przezcewnikowej implantacji zastawki aortalnej wśród osób niekwalifikujących się do leczenia chirurgicznego. Akcja ma również uświadomić, że zabiegi TAVI mogą nie tylko umożliwić chorym sprawne funkcjonowanie, ale także przedłużyć ich życie.
Twarzą kampanii został aktor Emil Karewicz. Działania obejmują emisję spotów w ogólnopolskich stacjach tv oraz w internecie. Ich uzupełnieniem są citylighty umieszczone na przystankach oraz plakaty i spoty w środkach komunikacji miejskiej.

Dodatkowo w sieciach aptek i placówek medycznych rozdawane są ulotki i eksponowane plakaty na temat akcji. Uruchomiono też stronę internetową ze szczegółowymi informacjami na temat akcji stawkatozycie.pl. W mediach społecznościowych na oficjalnych profilach akcji prezentowane są też materiały dotyczące kampanii i jej przebiegu.











