"Klasa otwarta" to seria live’ów prowadzonych jednocześnie na Instagramie, TikToku, Facebooku oraz na YouTube. Empik zaprosił do współpracy twórców internetowych, którzy przez cały sierpień, co środę, o godz. 18:00 wcielają się w rolę nauczycieli podczas 45-minutowych lekcji prowadzonych ze specjalnie przygotowanego studia.
Każda 45-minutowa lekcja prowadzona jest przez innego „nauczyciela” i ma formę interaktywnej transmisji. W ubiegłym tygodniu widzowie mogli uczestniczyć w pierwszym live’ie z ZetKacprem, znanym przede wszystkim z roli tiktokowej nauczycielki „Pani Bożenki”. W planie są kolejne live'y z Janiną Daily (10.08), Olą PS (24.08) i Adamem Mirkiem (31.08). Nagrania z każdych zajęć będą dostępne na Facebooku i kanale YouTube Empiku.

"Przy wyborze prowadzących kierowaliśmy się nie tylko zróżnicowaniem tematów, które poruszą podczas spotkań, ale także sposobem prowadzenia lekcji, łączącym wiedzę i merytoryczne przygotowanie z dużą dawką humoru i zrozumiałym językiem. (...) Spotkania na Facebooku, Youtubie i TikToku są również tłumaczone na język migowy." - stwierdziła Joanna Urbanowska, social media & influencer marketing manager w Empiku.

Projekt „Klasa otwarta” jest elementem kampanii "Back to school" Empiku. Składają się na nią również cykle postów "Wszystko w temacie wyprawki i pokoju ucznia", które mają pomóc uczniom w wyborze odpowiednich, zgodnych z trendami i indywidualnymi upodobaniami przyborów szkolnych. Empik zorganizuje również specjalny konkurs, w którym do wygrania będzie 5 szkolnych wyprawek.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/empik-wszystko-w-temacie,7169794722723969a ##
Ponadto marka aktywnie działa na TikToku, gdzie regularnie publikuje viralowe filmiki z udziałem pracowników Empiku oraz influencerów. W ramach przygotowań do nowego roku szkolnego, na kanale pojawią się m.in. kolejne materiały prezentujące w niestandardowy sposób kolekcje szkolne Empiku, a także ilustrujące w humorystyczny sposób dylematy zakupowe każdego ucznia i rodzica.












