Empik planuje przetarg mediowy we współpracy z Double Check

Spółka Empik zawarła umowę z audytorem Double Check, który będzie współpracować z nią m.in. przy planowanym przetargu mediowym.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Empik planuje przetarg mediowy we współpracy z Double Check

Umowa między Empikiem a Double Check obowiązuje od sierpnia. Audytor najpierw będzie pracować przy przetargu mediowym, który planuje firma, a po jego zakończeniu będzie monitorować jego kampanie w mediach.Czasu trwania umowy nie podano.

W ub.r. Empik w przetargu wybrał do współpracy dom mediowy SMG, kończąc wtedy współpracę z MullenLowe MediaHub.

Double Check zaczął działalność na początku br. Firma należy do Jacka Dzięcielaka, wcześniej CEO Media Impact Polska i wieloletniego CEO Havas Media Group w Polsce, oraz Pawła Plucińskiego, wcześniej dyrektora tradingu w Havas Media.

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu