Energa ma nową szefową marketingu

Dyrektorką departamentu marketingu w spółce Energa (grupa Orlen) została Magdalena Marszałkowska. W roli tej zarządza obszarem marketingu i sponsoringu.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Energa ma nową szefową marketingu

Magdalena Marszałkowska to praktyk i ekspertka marketingu i komunikacji, PR menadżer z bogatym doświadczeniem. Tworzyła identyfikacje wizualne i strategie rozwoju produktów, ogólnopolskie kampanie marketingowe.

Blisko osiem lat w międzynarodowej firmie Swarovski zarządzała komunikacją w wielu krajach. Rozpoczynała tu pracę jako marketing, PR & events manager, następnie w Swarovski Global Business Services odpowiadała za wewnętrzną i zewnętrzną komunikację, marketing, PR i employer branding. Budowała relacje między funkcjami i zespołami, zajmowała się pozyskiwania talentów, marketingiem i komunikacją korporacyjną.

Stworzyła własną firmę wykorzystując nowoczesne narzędzia marketingowe w celu budowy pozycji rynkowej firm, znanych twarzy i organizacji oraz ich relacji z klientami. Pracowała między innymi dla Trans Polonia Group zarządzając komunikacją, PR i marketingiem firmy.

Przez wiele lat zarządzała promocją miasta Malborka, pracowała przy dużych projektach rozwoju Pomorza oraz polskiej turystyki. Tworzyła i zarządzała dużymi projektami eventowymi. 

Ukończyła studia na wydziale Nauk Politycznych Wyższej Szkoły Humanistycznej (Marketing i Reklama) w Pułtusku oraz Public Relations w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie.

Ostatnio dyrektorką departamentu marketingu spółki Energa była Justyna Kruszewska. 

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą