Wśród sieci radiowych największy udział w rynku w okresie kwiecień'06-czerwiec'06 przypadł sieci ESKA - 7,6% jak wynika z badań RadioTrack realizowanych przez MillwardBrown SMG/KRC.
W stosunku do analogicznego okresu roku ubiegłego dla tego samego zestawu stacji ESKA zwiększyła swój udział z 6,9%. Za nią plasuje się Audytorium 17 z udziałem 5,3% (rok wcześniej - 5,5%). Stacje formatowane jako Złote Przeboje zgarniają 4,1% rynku, gdy przed rokiem generowały udział na poziomie 4%.
Rozgłośnie należące do grupy Adpoint zwiększyły udział w stosunku do analogicznego okresu roku ubiegłego o 4,6% i obecnie udział wynosi 1,8%. Pięć stacji Planety w okresie kwiecień-czerwiec 2006 wygenerowały łączny udział równy 1%, taki sam jak rok wcześniej. A sieć RMF Maxxx na poziomie 0,7% udziału (rok wcześniej 0,5%). 11 stacji zrzeszonych w sieci PLUS daje pół procenta udziału w rynku, a w tym samym okresie ubiegłego roku 0,7%.

Sieci radioweUdziały w rynku %kwiecień 2005 : czerwiec 2005kwiecień 2006 : czerwiec 2006zmianaESKA [31]6,90%7,60%10,1A17 [17]5,50%5,30%-3,9Złote Przeboje [18]4,00%4,10%3,9AdPoint [11]1,70%1,80%4,6PLANETA [5]1,00%1,00%0RMF Maxxx [7]0,50%0,70%55,1PLUS nowy [11]0,70%0,50%-25,1VOX [8]0,30%0,40%17ROXY [6]0,30%0,30%-2,4RMF Classic [5]0,20%0,10%-36,7
Stacje Antyradia wygenerowały udział 0,7%, co stanowi wzrost w porównaniu z analogicznym okresem roku ubiegłego aż o 13,8%, wynika z danych dla rozgłośni ponadregionalnych.
Stacje ponadregionalne kwiecień 2005 : czerwiec 2005kwiecień 2006 : czerwiec 2006zmianaRadiostacja0,80%0,80%3,9Radio Wawa1,20%0,70%-37,8Radio TOK FM0,40%0,70%81,6ANTYRADIO [2]0,60%0,70%13,8ESKA ROCK [3]0,20%0,20%-7,3BLUE [2]0,10%0,00%-73,2











