Kampania obejmuje 30. sekundowe spoty reklamowe, których celem jest poinformowanie w atrakcyjny sposób dzieci o nowej promocji Kubusia i stworzenie mody na grę zakrętkami Kubusia.
Reklama telewizyjna pt. „Wojownicy Wszech Czasów” przedstawia Rycerzy, Samurajów, Wojowników Świątyni Słońca i Miasta Przyszłości maszerujących by stoczyć honorowe pojedynki. Teraz każde dziecko może stać się uczestnikiem pasjonującego pojedynku i dowodzić swoją własną armią. Wystarczy tylko zbierać zakrętki z butelek Kubusia, z których każda ma określoną moc. Silniejsze nakrętki można znaleźć na dużych butelkach.
Grupę docelową tworzą dzieci w wieku od 7 do 9 lat. Uzupełniającą grupą są również dzieci w wieku 4-5 i 10-12 lat. Reklama ma pozyskać obok dotychczasowych użytkowników, mieszkających głównie na wsiach i małych miastach także nowych, mieszkających głównie w większych miastach.

30 sekundowy spot emitowany jest od 4. do 31.10.2004 r. w Polsacie, TVP, TV4, Fox Kids, Cartoon Networks, Mini Max. Za planowanie i kupno mediów odpowiada Initiative Media.











