Euro RSCG Worldwide wprowadza nowe zasady nazewnictwa swoich agencji reklamowych. Nazwy agencji reklamowych Euro RSCG Worldwide będą teraz tworzone według schematu: Euro RSCG Nazwa Miasta siedziby agencji.
Zmiana nazw agencji reklamowych należących do Euro RSCG Worldwide jest elementem wdrażania spójnego, globalnego wizerunku oraz zintegrowanej komunikacji marketingowej Sieci. Jest to kolejny krok w tym kierunku po stworzeniu odrębnej, globalnej marki dla agencji marketing services i interaktywnych - Euro RSCG 4D oraz dla agencji specjalizujących się w healthcare communications - Euro RSCG Life.
"Przez 12 lat działalności nasza agencja wypracowała sobie bardzo wysoką pozycję na polskim i europejskim rynku. Zostaliśmy docenieni przez klientów i ekspertów branżowych, uhonorowani wieloma nagrodami. Przeprowadzamy się do nowego biura, a Polska już niedługo będzie częścią zjednoczonej Europy - pojawią się nowe możliwości i wyzwania. Nazwa Euro RSCG Warsaw doskonale pasuje do tej sytuacji." mówi John Domas, Prezes Euro RSCG Warsaw (dawniej Euro RSCG New Europe).












