Euvic Performance autorem kampanii dla Rockwool

Pod hasłem „Wybierz mądrze. ROCKWOOL.” – przebiega kampania reklamowa firmy Rockwool Polska (Grupa Rockwool). Za działania związane ze strategią oraz planowaniem i zakupem mediów odpowiada Grupa Euvic Performance.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Euvic Performance autorem kampanii dla Rockwool

Działania komunikacyjne o charakterze wizerunkowo-sprzedażowym skupiają się na promowaniu wiedzy na temat termomodernizacji i jej wpływie na opłaty za ogrzewanie i chłodzenie. W tym celu na stronie kampanii powstał specjalny kalkulator, który umożliwia wycenę wełny skalnej Rockwool do izolacji ścian, poddaszy i podłóg, a także sprawdzenie, ile kupujący zaoszczędzi na ogrzewaniu. Program skierowany jest do właścicieli i współwłaścicieli domów jednorodzinnych

Kampania reklamowa skupiającą się na propagowaniu wiedzy na temat termomodernizacji i jej wpływowi na opłaty za ogrzewanie prowadzone będą z wykorzystaniem m.in. portali: Interia WP.pl, OLX, kanałów social media (Facebook, Instagram), a także reklamy display i Google Ads. Działania reklamowe potrwają do października br.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów