PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
10 ofert na obsługę reklamową BGK. W tym od Twożywo, Bridge2Fun i dsk
10 ofert na obsługę reklamową BGK. W tym od Twożywo, Bridge2Fun i dsk
Agencja Twożywo zrealizuje kampanię dla Narodowego Instytutu Wolności
Fabryka Komunikacji Społecznej pracuje dla Ministerstwa Środowiska
Ginąca papierowa recepta w nowej odsłonie promującej e-receptę i Internetowe Konto Pacjenta (wideo)
Ginąca papierowa recepta w nowej odsłonie promującej e-receptę i Internetowe Konto Pacjenta (wideo)
Recepty czasem odlatują w reklamie promującej Internetowe Konto Pacjenta (wideo)
Recepty czasem odlatują w reklamie promującej Internetowe Konto Pacjenta (wideo)
Fabryka Komunikacji Społecznej, ClickAd, Media Group i dsk z Effective Media Solutions walczą w przetargu GIOS
Fabryka Komunikacji Społecznej, ClickAd, Media Group i dsk z Effective Media Solutions walczą w przetargu GIOS
6 ofert w przetargu mediowym Banku Gospodarstwa Krajowego. ClickAd i Media Group proponują miesięczny ryczałt za obsługę w kwocie 0,01 zł
6 ofert w przetargu mediowym Banku Gospodarstwa Krajowego. ClickAd i Media Group proponują miesięczny ryczałt za obsługę w kwocie 0,01 zł
Fabryka Komunikacji Społecznej chce pracować dla Instytutu Ochrony Środowiska za 450 zł miesięcznie. "Narażanie się na ośmieszenie i drwiny"
9 ofert w przetargu Instytutu Ochrony Środowiska na kampanię o zmianach klimatu
Fabryka Komunikacji Społecznej szuka domu mediowego do kampanii dla resortu zdrowia
Fabryka Komunikacji Społecznej szuka domu mediowego do kampanii dla resortu zdrowia
ClickAd Interactive, Fabryka Komunikacji Społecznej i Personal PR wypromują Fundusze Europejskie w województwie pomorskim
ClickAd Interactive, Fabryka Komunikacji Społecznej i Personal PR wypromują Fundusze Europejskie w województwie pomorskim
Fabryka Komunikacji Społecznej przygotuje kampanię o pozasądowym rozwiązywaniu sporów
Fabryka Komunikacji Społecznej i Mastermind Media chcą pracować dla UOKiK-u
Fabryka Komunikacji Społecznej i Mastermind Media chcą pracować dla UOKiK-u
Fabryka Komunikacji Społecznej zdobyła zlecenie Agencji Rynku Rolnego za 3,1 mln zł
Fabryka Komunikacji Społecznej zdobyła zlecenie Agencji Rynku Rolnego za 3,1 mln zł
Program w TVP3 w ramach kampanii PARP-u promującej efekty działań CSR
Program w TVP3 w ramach kampanii PARP-u promującej efekty działań CSR
Fabryka Komunikacji Społecznej za 2,4 mln zł przygotuje kampanię GIS o uzależnieniach
Fabryka Komunikacji Społecznej za 2,4 mln zł przygotuje kampanię GIS o uzależnieniach
Piotr Płachecki: ze 180heartbeats + Jung v. Matt do Fabryki Komunikacji Społecznej
Piotr Płachecki: ze 180heartbeats + Jung v. Matt do Fabryki Komunikacji Społecznej
Fabryka Komunikacji Społecznej zajmie się promocją Europejskiego Tygodnia Sportu
Fabryka Komunikacji Społecznej zajmie się promocją Europejskiego Tygodnia Sportu
Fabryka Komunikacji Społecznej zrealizuje dla MAiC kampanią promującą korzystanie z internetu
Fabryka Komunikacji Społecznej wypromuje fundusze europejskie w internecie
Fabryka Komunikacji Społecznej wypromuje fundusze europejskie w internecie
Osiem agencji chce zaplanować kampanię PIP o bezpiecznej pracy w rolnictwie
Osiem agencji chce zaplanować kampanię PIP o bezpiecznej pracy w rolnictwie
„Przeciwdziałanie negatywnym skutkom stresu” w kampanii Fabryki Komunikacji Społecznej dla PIP
Fabryka Komunikacji Społecznej zareklamuje dla Ministerstwa Gospodarki centra obsługi inwestorów i eksporterów
Fabryka Komunikacji Społecznej zareklamuje dla Ministerstwa Gospodarki centra obsługi inwestorów i eksporterów
„Dom, który dla mnie oszczędza” - Fabryka Komunikacji Społecznej dla Ministerstwa Środowiska
„Dom, który dla mnie oszczędza” - Fabryka Komunikacji Społecznej dla Ministerstwa Środowiska
MAiC będzie spotami od Fabryki Komunikacji Społecznej promować bezpieczeństwo dzieci w internecie
MAiC będzie spotami od Fabryki Komunikacji Społecznej promować bezpieczeństwo dzieci w internecie
Izabela Sałamacha: z H+K Strategies do Fabryki Komunikacji Społecznej
Izabela Sałamacha: z H+K Strategies do Fabryki Komunikacji Społecznej
„Odkryjmy potencjał osób z niepełnosprawnością” w nowej kampanii społecznej (wideo)
Piosenka i „orędzie prezydenckie” w kampanii „Klub Pancernika klika w fotelikach” (wideo)
Fabryka Komunikacji Społecznej zrealizuje kampanię promującą aktywność obywatelską
Fabryka Komunikacji Społecznej i Mediasense przygotują kampanię antyalkoholową
„Prędkość zabija” w kampanii „Włącz myślenie!” (wideo)