Przetarg został podzielony na dwie części, z których każda dotyczy wykonania na rzecz BGK tej samej usługi: pośrednictwa w zakupie mediów do kampanii zlecanych przez bank.
Budżet do obsługi zarówno w pierwszej, jak i w drugiej części przetargu wynosi po 1,5 mln zł, a umowa zostanie zawarta na okres roku od dnia jej podpisania. BGK nie wyklucza też, że umowy te zostaną przedłużone o kolejne 24 miesiące po tym jak wygasną. Wtedy wartość budżetu wyniesie 12 mln zł brutto.
Oferty w pierwszej części postępowania złożyły ClickAd i Zenith (Publicis Media). Agencje musiały przedstawić cenę jednostkową brutto za miesięczny ryczałt za gotowość do zakupu mediów oraz przygotowania i realizacji strategii promocji dla określonych projektów. Kwota ta nie obejmuje zakupu mediów. ClickAd zaproponował tu 0,01 zł, a Zenith - 9 840 zł.

W drugiej części oferty złożyły cztery agencje: ClickAd (ze stawką 0,01 zł miesięcznego ryczałtu), Media Group ( z kwotą 0,01 zł), Zenith (ze stawką 9840 zł) i Fabryka Komunikacji Społecznej (ze stawką 30 tys. zł).











