Facebook uspójnia zasady publikacji reklam

Od 10 września na Facebooku zaczną obowiązywać nowe, bardziej ujednolicone zasady dotyczące publikacji reklam.

tp
tp
Udostępnij artykuł:

Największy na świecie serwis społecznościowy przygotował nową instrukcję dla reklamodawców, w której szczegółowo objaśniono parametry danych formatów. Zmienione zasady są bardziej jednolite dla poszczególnych treści, a także uproszczone, co ma je uatrakcyjnić w oczach użytkowników, a także uczynić bardziej korzystnymi dla firm.

Autorzy wskazują tutaj zalecane wymiary każdej jednostki reklamowej, a także długość tekstu, który może jej towarzyszyć. Ponadto dokonano konsolidacji poszczególnych treści, dzieląc je na kilka sekcji. Można teraz wyróżnić: standardowe reklamy wyświetlane w strumieniu oraz prawej kolumnie, sponsorowane historie publikowane jako aktywność znajomych, a także reklamy premium widoczne na stronie głównej oraz po wylogowaniu użytkownika.

grafika

Instrukcję w formacje PDF można znaleźć pod tym adresem. Zmienione zasady mają wejść w życie od 10 września.

W najbliższym czasie Facebook ma również wprowadzić do swojej oferty nowy format - reklamy wideo (przeczytaj o tym więcej).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu