Facebook z nowymi fanpage’ami mobilnymi: lepiej widoczne przyciski, dodatkowe zakładki i sekcje

Facebook zapowiedział wprowadzenie nowych narzędzi na fanpage’ach dla firm i marek. Lepiej wyeksponowane przyciski, nowe zakładki i sekcje mają wyróżnić firmowe profile i bardziej niż dotąd angażować internautów.

ps
ps
Udostępnij artykuł:
Facebook z nowymi fanpage’ami mobilnymi: lepiej widoczne przyciski, dodatkowe zakładki i sekcje

Pierwszą z przewidzianych zmian będzie wyeksponowanie na ekranach urządzeń mobilnych przycisków typu „call to action”. Według zapowiedzi tego typu elementy staną się większe oraz jaśniejsze, i pojawią się bezpośrednio pod głównym zdjęciem w tle, dzięki czemu użytkownicy od razu zobaczą kierowany do nich przekaz. Wśród testowanych obecnie przez Facebook przycisków są między innymi „Zadzwoń”, „Wyślij wiadomość” oraz „Skontaktuj się z nami”.

grafika

Kolejnym narzędziem oferowanym przez Facebook mają być nowe sekcje oraz dodatkowe informacje pozwalające na szybką identyfikację konkretnej firmy. Wśród nowych sekcji pojawi się między innymi „Shop” przeznaczona dla podmiotów z sektora handlowego, a także „Services” kierowana do usługodawców. Każda z firm będzie mogła dodać do swojej strony kilka dodatkowych informacji dotyczących oferowanych przez nią produktów czy usług. Dzięki takiemu rozwiązaniu, jak przekonuje Facebook, odbiorcy szybciej niż dotąd dotrą do firmy, która proponuje najbardziej dla nich interesującą ofertę.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/facebook-w-polsce-facebook-for-every-phone-przed-serce-i-rozum-oraz-play_1 ##

grafika

Trzecia nowość zapowiedziana przez Facebook związana jest ze sposobem nawigacji po fanpage’ach. Aby uniknąć mozolnego przewijania ich zawartości na urządzeniu mobilnym, do dyspozycji będą dodatkowe zakładki, które pozwolą usystematyzować informacje zawarte na witrynie i łatwe dotarcie do tych, których akurat poszukuje użytkownik.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/facebook-z-ponad-4-mld-usd-przychodu-w-ii-kw-ale-zysk-w-dol-1-5-mld-aktywnych-uzytkownikow ##

grafika

W oficjalnym komunikacie Facebook zapowiada, że nowe rozwiązania będą dostępne dla wszystkich biznesowych użytkowników Facebooka w ciągu najbliższych tygodni. Obecnie fanpage’a w serwisie posiada ok. 45 mln firm i marek.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska