Tematem okładkowym pierwszego wydania „Magazynu Śledczego” będą kobiety należące do grup przestępczych oraz historia Magdaleny K., która według prokuratury była przywódczynią pseudokibiców Cracovii.
W piśmie znajdzie się także artykuł na temat „Wszystkich grzechów polityków”, a dziennikarze chcą udowodnić, że informacja o nieetycznych czy przestępczych działaniach notabli nierzadko jest traktowana jako element gry politycznej.
Inny tekst to „Strzelaliśmy z policyjnej broni”, w którym czytelnicy znajdą test wszystkich pistoletów, które obecnie znajdują się na wyposażeniu polskiej Policji oraz wrażenia i wnioski z użytkowania policyjnej broni czy artykuły o tym, jak się rodziła polska mafia oraz historię pierwszego złodzieja, który wpadł przez odciski palców.
"Nie gonimy za tanią sensacją"
- Nie gonimy za tanią sensacją lecz informujemy o nieetycznym i niezgodnym z prawem zachowaniu ludzi. W naszych tekstach będziemy analizować metody działania przestępców i osób lawirujących na granicy prawa. Na celowniku naszych dziennikarzy znajdą się także politycy, celebryci i inne osoby, które powinny świecić pozytywnym przykładem - zapowiada Wojciech Sroczyński, redaktor prowadzący „Magazyn Śledczy”.

Zapytaliśmy, skąd decyzja w obecnym czasie, aby wydawać pismo drukowane w czasie, kiedy wydawcy raczej wycofują się z tego rynku. - „Magazyn Śledczy” jako wydanie specjalne pod brandem Faktu nie jest jedynym projektem, który rozwijamy w ostatnim czasie. Podejmujemy decyzje biznesowe w oparciu o dane. Nie jest uprawniona teza, że wydawcy prasowi nie podejmują wyzwań, nawet na trudnym, ale ciągle dającym możliwości rozwoju rynku - stwierdza Marcin Biegluk, dyrektor generalny portfolio prasowego Ringier Axel Springer Polska
Jak wynika z naszych informacji, teksty z wydania drukowanego nie będą ukazywały się w internecie.
„Fakt. Magazyn Śledczy” będzie dostępny w kioskach i salonach prasowych w cenie 9,50 zł. Nakład wynosi 45 tys. egzemplarzy.












