Prowadzona od 24 lutego kampania kredytu gotówkowego w Banku BPH podkreśla, że w tej ofercie wszystko jest jasne: klient dostaje do umowy kredytowej jednostronicowy wyciąg zawierający najistotniejsze dla niego informacje, a w ciągu 21 dni od zawarcia umowy może od niej odstąpić. Reklamy są utrzymane w konwencji „infomercial” - posługują się wyłącznie językiem faktów i prostą, wręcz ascetyczną formą przekazu, bez efektownych zabiegów kreatywnych.
Taka stylistyka - przygotowana przez agencję Team One, która wygrała pod koniec ub.r. przetarg na obsługę reklamową Banku BPH - będzie kontynuowana w jego kolejnych kampaniach. Ma to podkreślać pozycjonowanie banku jako czołowego pod względem fair play i zaufania. - Główny nacisk kładziemy na transparentność naszych produktów, aby wzmocnić relacje z klientami. Zależy nam na edukowaniu ich i informowaniu o prawach, które mają - opisuje Monika Brudło, dyrektor obszaru marketingu i komunikacji w Banku BPH.

Obecna kampania obejmuje telewizję (stacje ogólnopolskie i tematyczne), prasę (gazety lokalne), internet, outdoor oraz placówki Banku BPH (ulotki, plakaty i materiały w witrynach). Za planowanie i zakup mediów na potrzeby akcji odpowiada dom mediowy Starlink.











