Farmaceutka w kampanii Dbam o Zdrowie (wideo)

W najważniejszych mediach trwa kampania reklamowa sieci aptek Dbamo Zdrowie. Akcja opiera się na wizerunku farmaceutki.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Kreacja wizerunkowej kampanii aptek Dbam o Zdrowie pokazujekilka zwyczajnych sytuacji, które stają się radośniejszefarmaceutce pracującej w tej sieci. Przekaz podkreśla, żeprasownicy aptek należące do niej w całym kraju służą radą i pomocąmedyczną. Akcja ma budować wizerunek sieci Dbam o Zdrowie jakokompetentnego doradcy w profilaktyce i ochronie zdrowia.

Akcja jest prowadzona w telewizji (TVP1, TVP2, TVN), radiu,prasie, internecie oraz na outdoorze (citylighty i nośniki naautobusach). Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa HandMade, natomiast planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowyMPG.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji