W roli tej będzie odpowiadała za rozwój pionu client service w obszarze mediowym w ramach całej Keino Grupy – w szczególności za projekty realizowane we współpracy z domem mediowym Mido.
Marta Leszczyńska raportuje bezpośrednio do Bartosza Kłusa, business directora FCB Warsaw i członka management teamu Keino Grupy.
– Rozwijamy w Keino Grupie model, w którym współpraca między kreacją, mediami i produkcją jest coraz bardziej zintegrowana. Marta wnosi doświadczenie po stronie klienta i szeroką perspektywę mediową, to pozwoli nam jeszcze lepiej łączyć strategię, dane i egzekucję – mówi Bartosz Kłus.
15 lat doświadczenia
Marta Leszczyńska ma ponad 15 lat doświadczenia w marketingu i digitalu. W ostatnich latach jako marketing manager w ZEW for men odpowiadała m.in. za strategię marki, e-commerce oraz działania digital, które przełożyły się na 50-procentowy wzrost sprzedaży online rok do roku.

Wcześniej pracowała m.in. Agorze, gdzie wdrażała pierwszy w Polsce system płatnych subskrypcji treści dla Wyborcza.pl. Była już wcześniej związana z Keino jako digital manager. Po kilku latach pracy po stronie klienta wraca do Grupy – z nową perspektywą i doświadczeniem, które wzmocni współpracę między FCB i Mido.











