FFCreation.com dla Inteligo

Agencja FFCreation.com stworzyła dla Inteligo trzy kampanie w Internecie.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

Pierwsza z nich to kampania sprzedażowa, z naciskiem położonym na wartości dodane posiadania konta Inteligo: szybki debet, możliwość doładowania telefonu pre-paid każdej sieci prosto z konta oraz możliwość zakupu ubezpieczenia. Na potrzeby kampanii zostały stworzone 2 linie – męska i żeńska. Kreacje linii męskiej podkreślały głównie dużą ilość benefitów produktu, w linii żeńskiej oparto się na aspektach związanych z wygodą i oszczędnością czasu.

Następne dwie kampanie dotyczyły promocji kolejno ubezpieczeń oraz funduszy inwestycyjnych, oferowanych w ramach konta Inteligo. Obie promocje  komunikowane były poprzez pokazanie zalet tych produktów oraz dostępnych w promocji nagród, między innymi: bilety lotnicze, zagarki, Ipody, torby sportowe. Promocje kierowane były zarówno do obecnych jak i nowych klientów konta Inteligo.

We wszystkich kampaniach FFCreation zastosowało billboard, banner, skyscraper i box śródtekstowy oraz buttony.

kk
Autor artykułu:
kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

PhytoPharm w gronie klientów Value Media

PhytoPharm w gronie klientów Value Media

FilmBox+ w ofercie dużego operatora

FilmBox+ w ofercie dużego operatora

CCC odpiera tezy ws. działalności w Rosji. Wyda miliony na swoje akcje

CCC odpiera tezy ws. działalności w Rosji. Wyda miliony na swoje akcje

Zmiany w "Tygodniku Powszechnym". Michał Okoński z nową rolą

Zmiany w "Tygodniku Powszechnym". Michał Okoński z nową rolą

Starsze pokolenia o edukacji zdrowotnej w szkołach - badanie opinii
Materiał reklamowy

Starsze pokolenia o edukacji zdrowotnej w szkołach - badanie opinii

Piotr Chrobot nowym liderem kreatywnym w zespole OS3

Piotr Chrobot nowym liderem kreatywnym w zespole OS3