Finał „Masterchefa” za 134 tys. zł w grudniowym cenniku reklamowym TVN

W grudniowym cenniku reklamowym TVN najdroższe są spoty przy finałowym odcinku „Masterchefa”, za które trzeba zapłacić maksymalnie 133,9 tys. zł. Jak zwykle drogie są reklamy przy „Faktach”, które kosztują nawet 108 tys. zł.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Finałowy odcinek „Masterchefa” zostanie wyemitowany w niedzielę 1 grudnia, a reklamy przy programie kosztują od 115,2 do 133,9 tys. zł. To znacznie więcej niż przed rokiem, kiedy ceny spotów przy finale kulinarnego show, pokazanym jeszcze w listopadzie, wynosiły od 98,7 do 103,2 tys. zł.

Reklamy przy innych programach rozrywkowych z grudniowej ramówki TVN są znacznie tańsze. Na spot przy talk-show Kuby Wojewódzkiego trzeba wydać od 18,5 do 30,5 tys. zł, a przy czwartkowych „Kuchennych rewolucjach” - od 45,6 do 65,1 tys. zł.

Najdroższe spoty przy transmisji zabawy sylwestrowej kosztują 60 tys. zł. Przypomnijmy, że jak ustalił portal Wirtualnemedia.pl, TVN będzie relacjonować koncert sylwestrowy z Krakowa (więcej na ten temat).

Na reklamę przy serialu „Na Wspólnej” trzeba wydać 66 tys. zł, czyli aż 15 tys. zł więcej niż rok wcześniej. Trochę zdrożały też spoty przy „W-11 wydziale śledczym”, które kosztują obecnie od 46,9 do 50,7 tys. zł (wobec 34,5-50,2 tys. zł przed rokiem).

Zdecydowanie droższe niż rok temu są reklamy przy weekendowych filmach emitowanych po godz. 20. Za spot przy piątkowym trzeba zapłacić nawet 65,9 tys. zł (22,3 tys. zł więcej niż rok wcześniej), przy sobotnim - maksymalnie 61,8 tys. zł (33 tys. więcej), a przy niedzielnym - nawet 69,9 tys. zł (27 tys. zł więcej).

Mocno podrożały też w skali roku reklamy przy „Faktach”. Na spot przy wydaniu w dzień powszedni trzeba obecnie wydać 89,9 tys. zł, przy wydaniu sobotnim - 79,1 tys. zł, a przy niedzielnym - 108 tys. zł. Przed rokiem ceny takich spotów wynosiły od 65,9 do 72,3 tys. zł.

Droższe niż rok wcześniej są również pakiety GRP. W tym skierowanym do mężczyzn w wieku 16-39 lat punkt GRP kosztuje 10,11 tys. zł, o 970 zł więcej niż przed rokiem. Natomiast w pakiecie dla wszystkich widzów w wieku 16-49 lat za punkt GRP trzeba zapłacić 6,25 tys. zł, minimalnie więcej niż rok temu.

Sprzedaż swojej oferty reklamowej na grudzień zaczęła też już Telewizja Polska (zobacz szczegóły jej cennika).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa