Iga Świątek zagra w finale US Open. Polka pokonała Arynę Sabalenkę 3:6, 6:1, 6:4. 10 września o 22.00 polskiego czasu zmierzy się z Ons Jabeur.
TVN sprzedaje reklamy

Zakup reklam będzie realizowany z wykorzystaniem autorskiego narzędzia biura reklamy TVN Media: Ad_Auction, dzięki któremu cały proces odbywać się będzie w czasie rzeczywistym. Gwarantuje to wszystkim uczestnikom obserwację kolejnych postąpień (tj. kwot, o jakie zmienia się proponowana cena podczas licytacji), czas na podjęcie decyzji oraz zapewni transparentność wszystkich podejmowanych działań.
Aukcja odbędzie się w piątek 9 września i będzie się składała 30-minutowych aukcji pakietów: Gold, Silver i 2 x Bronze, które startują odpowiednio o 10.00, 10.45, 11.30. Dodatkowo, przy tym evencie licytowane będą pakiety sponsorskie - aukcja odbędzie się o 12.15 i tak jak w przypadku pakietów spotów, potrwa 30 minut.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/jak-odbierac-canal-online-podwyzka-pakiety-canal-hbo-netflix-ceny-jak-uniknac-podwyzki,7169779631556225a ##

Biuro reklamy TVN Media zrealizuje aukcje w modelu elastycznego zakończenia, uzależnionego od rzeczywistego popytu na dany pakiet. Oznacza to, że jeśli tuż przed końcem aukcji wielu uczestników będzie nadal licytować dany pakiet, wówczas aukcja zostanie przedłużona o kolejne minuty, tak by pozostali uczestnicy mieli czas na reakcję.
Przypomnijmy, że spotkanie Igi Świątek z Cori Gauff w finale turnieju Roland-Garros 4 czerwca br. na antenie Eurosportu 1 oglądało 1,38 mln widzów, a w TVN - 1,25 mln. Była to najwyższa oglądalność w historii transmisji z turniejów Wielkiego Szlema w Polsce.
US Open potrwa do 11 września. Każdy mecz ostatniego turnieju Wielkiego Szlema w roku dostępny jest na żywo i na żądanie w Eurosporcie Extra w Playerze. Wybrane mecze pokazują kanały Eurosportu.











