Finały „X Factor” i You Can Dance” najdroższe w czerwcowym cenniku TVN

W ofercie reklamowej TVN na czerwiec najdroższe są spoty przy finałowych odcinkach „X Factor” i You Can Dance”, przy czym ich ceny spadły w skali roku. Natomiast ogółem reklamy są średnio o 3,5 proc. droższe niż rok temu.

Tomasz Wojtas
Tomasz Wojtas
Udostępnij artykuł:

Z reklamę przy finale „X Factor”, który zostanie pokazany w sobotę 2 czerwca, trzeba zapłacić od 59,9 do 85,2 tys. zł (wszystkie podane tekście kwoty to ceny netto spotów 30-sekundowych). Przed rokiem reklamy przy ostatnim odcinku show były zdecydowanie droższe - kosztowały od 87,1 do 122,4 tys. zł. Natomiast ceny spotu przy finale „You Can Dance”, zaplanowanym na środę 6 czerwca, wynoszą od 41,9 do 61,2 tys. zł, podczas gdy w czerwcu ub.r. na taką reklamę trzeba było wydać od 44,7 do 72,1 tys. zł.

Tańsze są też reklamy przy „Faktach”, które obecnie kosztują 50,4 tys. zł (emisja w dzień powszedni), 46,5 tys. zł (emisja w sobotę) lub 55 tys. zł (emisja w niedzielę). Tymczasem przed rokiem za takie spoty trzeba było zapłacić od 56,7 do 61,2 tys. zł.

Za to zdrożały w skali roku reklamy przy czwartkowych „Kuchennych rewolucjach”. Teraz kosztują one od 39,8 do 47,5 tys. zł, podczas gdy w czerwcu ub.r. ich maksymalna cena wynosiła 33,3 tys. zł. Na najdroższy spot przy talk show Kuby Wojewódzkiego trzeba wydać 34,8 tys. zł, czyli 7,8 tys. zł mniej niż przed rokiem.

Wśród wieczornych pasm filmowych najkosztowniejsze dla marketerów są te w weekendy. Reklama przy piątkowym filmie kosztuje maksymalnie 31,2 tys. zł, przy sobotnim - 36 tys. zł, a przy niedzielnym - 35,8 tys. zł. Natomiast z seriali najdroższe jest „Na Wspólnej”, za reklamę przy którym trzeba zapłacić 41,8 tys. zł.

TVN rozpoczęła sprzedaż reklam na czerwiec jako drugi z głównych nadawców telewizyjnych. W ubiegłym tygodniu swój czerwcowy cennik reklamowy udostępniła TVP, przy czym reklamy przy transmisjach Euro 2012 sprzedaje już od kilku miesięcy (przeczytaj o tym więcej).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii