Firmy reklamowe rozpoczynają globalną kampanię zachęcającą do działań na rzecz zmian klimatu

Założyciele AdTechCares, partnerzy InMobi, Pinterest, Verve Group, Index Exchange, Amobee, Media.net, SeenThis, SmartNews, Media.Monks i Smartly.io, rozpoczynają kampanię mającą na celu ograniczenie dezinformacji na temat zmian klimatu rozpowszechnianej za pomocą formatów reklamowych.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

50 partnerów AdTechCares współpracuje z Project Drawdown, organizacją non-profit działającą na rzecz zmniejszenia stężenia gazów cieplarnianych w atmosferze. Firmy te starają się motywować działania przyjazne dla klimatu za pomocą zdjęć i ilustracji w trzech obszarach: żywność, rolnictwo i użytkowanie gruntów; przemysł i transport.

AdTechCares ściśle współpracował z Smartly.io, Rooster + Black Creative i Project Drawdown, aby tworzyć wiadomości i identyfikować kluczowych odbiorców. Kampania prowadzona jest pod hasłem "Odd One Out".

Media.Monks, globalna firma świadcząca usługi marketingowe i reklamowe będąca członkiem AdTechCares, będzie wspierać wysiłki w zakresie strategii i realizacji społecznej oraz zakresu, który mierzy emisje od końca do końca z całego łańcucha dostaw mediów i reklamy. Firmy przeprowadzą pomiar kampanii.

Liz DeAngelis, wiceprezes ds. programów i mediów w Media.Monks, uważa, że ​​branża reklamowa ma wyjątkową okazję, by wywrzeć głęboki wpływ na sposób, w jaki nasz świat podchodzi do zmian klimatu.

- W Media.Monks, a szerzej w S4Capital, praca na rzecz bardziej zrównoważonej przyszłości dla wszystkich jest podstawą naszej strategii i etosu ESG - stwierdziła. - Jesteśmy zaszczyceni, że możemy wykorzystać nasze umiejętności i wiedzę w tej kampanii i sprawie.

Kampania będzie działać bezterminowo, aby wspierać długoterminowy cel, jakim jest uniknięcie katastrofalnych zmian klimatu i pomoc w kształtowaniu zdrowszej planety dla obecnych i przyszłych pokoleń.

W przyszłości do kampanii mogą zostać dodane sektory takie, jak energetyka i budownictwo.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online