Firmy reklamowe rozpoczynają globalną kampanię zachęcającą do działań na rzecz zmian klimatu

Założyciele AdTechCares, partnerzy InMobi, Pinterest, Verve Group, Index Exchange, Amobee, Media.net, SeenThis, SmartNews, Media.Monks i Smartly.io, rozpoczynają kampanię mającą na celu ograniczenie dezinformacji na temat zmian klimatu rozpowszechnianej za pomocą formatów reklamowych.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

50 partnerów AdTechCares współpracuje z Project Drawdown, organizacją non-profit działającą na rzecz zmniejszenia stężenia gazów cieplarnianych w atmosferze. Firmy te starają się motywować działania przyjazne dla klimatu za pomocą zdjęć i ilustracji w trzech obszarach: żywność, rolnictwo i użytkowanie gruntów; przemysł i transport.

AdTechCares ściśle współpracował z Smartly.io, Rooster + Black Creative i Project Drawdown, aby tworzyć wiadomości i identyfikować kluczowych odbiorców. Kampania prowadzona jest pod hasłem "Odd One Out".

Media.Monks, globalna firma świadcząca usługi marketingowe i reklamowe będąca członkiem AdTechCares, będzie wspierać wysiłki w zakresie strategii i realizacji społecznej oraz zakresu, który mierzy emisje od końca do końca z całego łańcucha dostaw mediów i reklamy. Firmy przeprowadzą pomiar kampanii.

Liz DeAngelis, wiceprezes ds. programów i mediów w Media.Monks, uważa, że ​​branża reklamowa ma wyjątkową okazję, by wywrzeć głęboki wpływ na sposób, w jaki nasz świat podchodzi do zmian klimatu.

- W Media.Monks, a szerzej w S4Capital, praca na rzecz bardziej zrównoważonej przyszłości dla wszystkich jest podstawą naszej strategii i etosu ESG - stwierdziła. - Jesteśmy zaszczyceni, że możemy wykorzystać nasze umiejętności i wiedzę w tej kampanii i sprawie.

Kampania będzie działać bezterminowo, aby wspierać długoterminowy cel, jakim jest uniknięcie katastrofalnych zmian klimatu i pomoc w kształtowaniu zdrowszej planety dla obecnych i przyszłych pokoleń.

W przyszłości do kampanii mogą zostać dodane sektory takie, jak energetyka i budownictwo.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Nie żyje Chris Rea. Stworzył kultową piosenkę o Bożym Narodzeniu

Nie żyje Chris Rea. Stworzył kultową piosenkę o Bożym Narodzeniu

Resort kultury z programem wsparcia dla lokalnych mediów. 10 mln zł dla niezależnych redakcji

Resort kultury z programem wsparcia dla lokalnych mediów. 10 mln zł dla niezależnych redakcji

Redakcja "Wyborczej" murem za Czuchnowskim. Jest oświadczenie po fali gróźb

Redakcja "Wyborczej" murem za Czuchnowskim. Jest oświadczenie po fali gróźb

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń
Materiał reklamowy

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń

Nie żyje szef MakoLab. Zarządzał firmą prawie dwie dekady

Nie żyje szef MakoLab. Zarządzał firmą prawie dwie dekady