Fleishman-Hillard teraz w Polsce

Agencja public relations Herald Communications zmienia nazwę na Fleishman-Hillard

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Rebranding jest zgodny ze zmianami konsolidującymi, prowadzonymi przez Fleishman-Hillard w Europie.

Zmiana nazwy jest efektem wcześniejszego połączenia 6 europejskich biur Herald Communications ze światowym gigantem na rynku usług PR – agencją Fleishman-Hillard w 2001 roku. Herald Communications obsługiwał klientów w Polsce od 1998 roku. Osobą odpowiedzialną za biuro w Polsce jest Julia Kozak, Associate Director.

„Rebranding z Herald Communications na Fleishman-Hillard to nie tylko zmiana nazwy” – mówi Julia Kozak – „Jest to również wzmocnienie naszego powiązania z 83 biurami agencji na świecie, bliższy kontakt z ponad 2 tysięcami konsultantów sieci oraz uzyskanie bezpośredniego dostępu do potężnej bazy wiedzy i doświadczeń firmy”.

Wraz z rebrandingiem Fleishman-Hillard dokonał wypowiedzenia umowy stowarzyszeniowej ze swoim dotychczasowym 6-letnim partnerem w Europie - siecią Hauska & Partners. Umowa ta wygasa formalnie w dniu 28 lutego 2005 roku. W Polsce reprezentantem sieci Hauska & Partners jest agencja Compress. 

W ciągu 60 lat od powstania, agencja Fleishman-Hillard stała się jedną z najbardziej rozpoznawalnych marek w public relations na świecie. Założona w 1947 roku w St. Louis, agencja zyskała międzynarodowy zasięg, pierwsze miejsce w rankingu amerykańskich agencji PR i drugie w rankingach europejskich po nominacji Johna Grahama na prezesa w 1974 roku.

W chwili obecnej biura Fleishman-Hillard działają w Ameryce Północnej, Europie, Azji, Ameryce Łacińskiej i Południowej Afryce. Dzięki profesjonalnej obsłudze klienta, najwyższym standardom etycznym i kulturze organizacji, agencja przoduje w wielu rankingach.

„To ważny dzień dla agencji Fleishman-Hillard w Europie” – mówi Dave Senay,  szef regionu FH dla Europy i Afryki – „Naszym celem jest stworzenie najlepszej w regionie sieci, która zaoferuje klientom stałą jakość, przejrzystość i najlepsze rezultaty  w ramach jednej marki”.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Kanały tematyczne lawinowo tracą przychody. Alarmujące dane z europejskiego rynku

Kanały tematyczne lawinowo tracą przychody. Alarmujące dane z europejskiego rynku

Dino będzie rekrutować do stacji paliw. "Budujemy nowoczesną sieć w całej Polsce"

Dino będzie rekrutować do stacji paliw. "Budujemy nowoczesną sieć w całej Polsce"

Znany nadawca redukuje 600 miejsc pracy

Znany nadawca redukuje 600 miejsc pracy

Kanał Canal+ Action poszerza zasięg

Kanał Canal+ Action poszerza zasięg

Big techy tworzą własne media. Chcą kontrolować narrację

Big techy tworzą własne media. Chcą kontrolować narrację

Kolejny dyrektor w telewizji wPolsce24. Z przeszłością w TVP

Kolejny dyrektor w telewizji wPolsce24. Z przeszłością w TVP