Na głównej stronie serwisu FoodCare.pl umieszczono duże banery poświęcone każdej z sześciu głównych marek z portfolio spółki, które prowadzą do serwisów poszczególnych brandów - Fitella, Gellwe, Black, 4Move, N-Gine i Frugo. Natomiast aktualności wyświetlane są w postaci banerów na dole strony głównej.
W odświeżonym serwisie kompleksowe informacje na temat spółki dostępne w zakładce "O FoodCare", gdzie dowiedzieć się można o historii firmy, poznać kalendarium najważniejszych wydarzeń z jej życia, a także zapoznać się z działaniami realizowanymi w ramach społecznej odpowiedzialności biznesu. W zakładce "Biuro prasowe" znajdują się aktualne i archiwalne informacje i komunikaty spółki oraz możliwe do ściągnięcia i zapisania na dysku logotypy wszystkich marek. Z kolei w zakładce "Kariera" strona oferuje możliwość zapoznania się z aktualnymi ofertami pracy w spółce FoodCare i wysłania swojego CV bezpośrednio na adresy poszczególnych działów, tj. administracji, finansów, logistyki, produkcji, handlowego, marketingu, zakupów czy kontroli jakości.

Za przygotowanie projektu nowego layoutu serwisu FoodCare.pl odpowiedzialna była agencja Unia Interactive.











