„Forever sweet” w kampanii Cukru Królewskiego (wideo)

Ruszyła internetowa kampania reklamująca Cukier Królewski (produkowany przez Südzucker Polska). Akcję przygotowały firmy Havas Engage Warsaw, Arena, Opcom i Open Media.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
„Forever sweet” w kampanii Cukru Królewskiego (wideo)

Kampania jest oparta na animowanym klipie „Forever sweet”, którego bohaterami są cukrowe postaci chłopaka i dziewczyny pokazujące, że na szczęście składają się drobne, ale pełne słodyczy gesty. Wideo zostało wykonane metodą prostych rysunków z cukru.

Klip jest emitowany m.in. na wybranych portalach i YouTubie. Kolejne odsłony kampanii będą kontynuować koncepcję „słodkich gestów”.

Kreacją spotów zajęła się agencja Havas Engage Warsaw, a zakupem mediów - dom mediowy Arena. Za prowadzenie facebookowego fanpage’a Cukru Królewskiego odpowiada agencja Opcom, natomiast działania PR prowadzi realizuje agencja Open Media.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"