Forrest Gump, Daft Punk i Michał Anioł reklamują „The Sunday Times” (wideo)

Wydawca „The Sunday Times” prowadzi kampanię reklamową dodatku kulturalnego do dziennika. Spotu, którego bohaterami są postaci ze świata popkultury i dzieła sztuki, przygotowała agencja Grey.

jj
jj
Udostępnij artykuł:
Forrest Gump, Daft Punk i Michał Anioł reklamują „The Sunday Times” (wideo)
reklama „The Sunday Times”

W filmiku pojawiają się zarówno fikcyjne, jak i realne postaci ze świata popkultury, m. in. Forrest Gump (tytułowy bohater filmu Roberta Zemenckisa), bohaterowie „Wściekłych psów” Quentina Tarantino oraz duet Daft Punk. Obecne są również odniesienia do dzieł sztuki - rzeźby „Myśliciel” Augusta Rodina oraz fresku Michała Anioła „Stworzenie Adama”.

Za kreację reklamy odpowiada londyński oddział agencji Grey.

To nie pierwsza tego typu kampania wydawcy „The Times” i „The Sunday Times”. W zeszłym roku redakcja działu mody z przymrużeniem oka skomentowała swoją pracę:

Natomiast dodatek kulinarny gazety w ubiegłym roku reklamowano tak:

W innym spocie „ożywiono” okładkę dziennika:

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu