Francuski szczur będzie promować Intela

Najnowsza animacja studia filmowego Pixar, zatytułowana "Ratatouille" jest nowym narzędziem marketingowym Intela.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

Procesorowy gigant wydaje 8 mln dolarów, licząc na to, że doskonała animacja przyciągnie do sklepów i do komputerów z podzespołami Intela nowych klientów, oczekujących podobnych multimedialnych wrażeń. Reklamy mają obejmować promocję online, reklamę drukowaną oraz umieszczaną w punktach sprzedaży. Intel ma prawo wykorzystywać zarówno bohaterów filmu, markę oraz pozostałe treści.

Serwis EETimes.com wspomina o podobnej akcji konkurenta Intela, AMD. W 2001 roku razem z firmą Hewlett Packard promowały one popularnego Shreka. Jak zauważa serwis, wtedy konkurent Intela chciał udowodnić jakość swoich serwerów, teraz Intel chce skupiać się na sprzęcie kierowanym do konsumentów.

Intel nie po raz pierwszy współpracuje z Pixarem. Początek tej pracy datowany jest na 2001 roku. Owocem tego partnerstwa są już, razem z najnowszym, trzy filmy. Prócz "Ratatouille" to "The Incredibles" oraz "Cars".

Serwis nie prezentuje dokładnych liczb obejmujących przykładowo bazę serwerów wykorzystujących technologie Intela i zaprzęgniętych do pracy nad filmem, jednak wskazuje, że prace nad nim zgrały się w czasie z prezentacją nowych dwurdzeniowych procesorów Xeon Woodcrest.

Źródło: EETimes.co - pclab.pl

kk
Autor artykułu:
kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"