Zmiany w dziale rozwoju produktu i IT wspierające cyfrowy rozwój „Wyborczej”

W kwietniu w zespole spółki Wyborcza nastąpiły zmiany strukturalne, których celem jest wsparcie rozwoju produktów cyfrowych „Wyborczej”. W strukturze działu rozwoju produktu i IT zostały powołane nowe obszary produktowe zajmujące się rozwojem i utrzymaniem serwisów subskrypcyjnych, na czele z Wyborcza.pl, wsparciem sprzedaży i obsługi subskrypcji cyfrowych, rozwojem aplikacji mobilnych i wykorzystaniem narzędzi AI.

jsx
jsx
Udostępnij artykuł:
Zmiany w dziale rozwoju produktu i IT wspierające cyfrowy rozwój „Wyborczej”
Mateusz Nowak, Agnieszka Suchorska, Magdalena Michalska i Szymon Ręczelewski (fot. materiały prasowe)

„Powołujemy liderów kluczowych obszarów technologicznych, aby w dalszym ciągu dostarczać użytkownikom i użytkowniczkom Wyborcza.pl produkty najwyższej jakości. Nowa organizacja pracy w dziale rozwoju produktu i IT pozwoli nam zwiększyć synergię między zespołami wytwórczymi i jeszcze efektywniej zarządzać projektami” – mówi Joanna Kozieł, product and process improvement director, która odpowiada za dział rozwoju produktu i IT w spółce Wyborcza.

Mateusz Nowak objął funkcję subscription services product lead. Wraz z zespołem odpowiada za rozwój i utrzymanie Wyborcza.pl oraz innych serwisów subskrypcyjnych (Wyborcza.biz, serwisy lokalne Wyborcza.pl, WysokieObcasy.pl) i ogłoszeniowych (Komunikaty.pl, Nekrologi.Wyborcza.pl, Odeszli.pl) oraz za narzędzia redakcyjne.

Agnieszka Suchorska jako subscription product lead odpowiada za produkty związane ze sprzedażą i obsługą subskrypcji po sprzedaży. To obszar, który wspiera strategię rozwoju cyfrowej prenumeraty „Wyborczej” poprzez rozwijanie funkcjonalności oraz narzędzi pozwalających na pozyskanie i utrzymanie prenumeratorów Wyborcza.pl.

Magdalena Michalska jako mobile apps product lead odpowiada za rozwój oraz utrzymanie aplikacji mobilnych.

Koordynator AI nową funkcją w strukturach Wyborczej

Aby podążać za zmianami, które w znacznym stopniu kształtują cyfrowy świat, w spółce Wyborcza utworzona została także nowa funkcja – koordynatora AI obszaru Wyborcza.pl. Objął ją Szymon Ręczelewski, który w nowej roli odpowiada za koordynowanie wdrożeń rozwiązań opartych o AI, budowanie firmowego know-how oraz wyszukiwanie możliwości wykorzystania generatywnej sztucznej inteligencji do optymalizacji procesów wewnątrz organizacji.

Mateusz Nowak jest związany z „Wyborczą” od 2021 roku. Przez ostatni rok pracował jako product owner serwisów Wyborcza.pl, a wcześniej jako digital engagement lead w zespole subskrypcji. Od ponad 16 lat zajmuje się marketingiem produktów i serwisów cyfrowych. Doświadczenie zdobywał m.in. w Grupie Interia, Medicover, TIDAL czy HUAWEI.

Agnieszka Suchorska pracuje jako product owner obszaru subskrypcji w dziale rozwoju produktu i IT od 2020 roku, wcześniej była project managerką w dziale marketingu subskrypcji. Karierę w Agorze zaczynała w Gazeta.pl, gdzie pracowała przez 10 lat – jako programistka, a następnie kierowniczka zespołu programistów.

Magdalena Michalska pracuje jako product owner aplikacji mobilnych Wyborcza.pl od 2021 roku. Pracę w Agorze zaczynała w płockim oddziale „Wyborczej”. Wcześniej związana była z rynkiem nieruchomości komercyjnych – przez ponad osiem lat jako marketing manager w międzynarodowych firmach (m.in. Jones Lang LaSalle, MVGM) odpowiadała za kompleksową strategię marketingową oraz PR obiektów handlowych.

Szymon Ręczelewski jest zaangażowany w projektowanie i optymalizację procesu zakupowego serwisu Wyborcza.pl od 2019 roku. Odpowiada za tworzenie rozwiązań zwiększających zaangażowanie i konwersję zakupu w oparciu o dane behawioralne i analityczne. Wcześniej przez wiele lat pracował w roli projektanta UX oraz project managera. Zajmował się wdrażaniem projektów zarówno dla korporacji oraz małych i średnich przedsiębiorstw, jak i organizacji pozarządowych i instytucji publicznych.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/agora-gazeta-pl-gazeta-wyborcza-nowa-spolka,7169397400688257a ##

Od 1 kwietnia Wyborcza jest odrębną od Agory spółką. Odpowiada za „Gazetę Wyborczą”: jej wersję drukowaną, portale internetowe Wyborcza.pl i Wyborcza.biz miesięczniki „Książki. Magazyn do Czytania” i „Wysokie Obcasy Extra”, działalność poligraficzną, archiwum, agencję fotograficzną oraz organizację m.in. Olsztyn Green Festival, CoJestGrane, Rzeszów Festival. Agora posiada 100 proc. udziałów spółki Wyborcza.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"