W lutym 2006 roku "Gazeta Wyborcza" miała największe wpływy na rynku reklamowym wśród gazet codziennych – wynika z danych Expert Monitor. Dziennik Agory zarobił ponad 60 mln złotych. Drugie miejsce zajął "Fakt" spychając na trzecie miejsce "Rzeczpospolitą", która zanotowała – podobnie jak “Super Express” - spory spadek przychodów z reklam.
Liderem gazet regionalnych jest "Dziennik Bałtycki".
II.2006TOP 10 Koszt [zł]Razem: monitorowane gazety163 671 135 złGAZETA WYBORCZA60 253 601 złFAKT13 792 534 złRZECZPOSPOLITA10 396 144 złDZIENNIK BAŁTYCKI6 192 627 złSUPER EXPRESS6 181 839 złMETROPOL3 965 334 złGŁOS WIELKOPOLSKI3 734 119 złDZIENNIK ZACHODNI3 632 229 złDZIENNIK POLSKI3 380 232 złGAZETA PRAWNA3 321 106 zł II.2005TOP 10 gazetyKoszt [zł]Razem: monitorowane gazety148 273 181 złGAZETA WYBORCZA52 944 991 złRZECZPOSPOLITA12 352 745 złFAKT12 319 008 złSUPER EXPRESS8 055 346 złDZIENNIK BAŁTYCKI5 212 529 złDZIEŃ DOBRY4 133 398 złDZIENNIK ZACHODNI3 829 634 złMETROPOL3 483 908 złDZIENNIK POLSKI3 480 002 złGŁOS WIELKOPOLSKI3 342 768 zł źródło: Expert Monitor - expert-monitor.pl, dane bez autopromocji












