GfK Polonia będzie badać reklamy w internecie

GfK Polonia rozpoczyna badania efektywności przekazów marketingowych w internecie. Będzie je prowadzić we współpracy z firmami SirValUse i Nurago.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Podejmowany przez GfK Polonia projekt Web Efficiency Panel obejmuje analizę efektywności marketingowej różnych form reklamy w internecie oraz weryfikację ich wpływu na poziom realnych zakupów gospodarstw domowych. Dzięki zgromadzonym w ten sposób informacjom można zestawiać różnorodne dane o konkretnych aktach zakupowych realizowanych przez określonych konsumentów z ich realnymi zwyczajami i zachowaniami w internecie, w tym kontaktami z różnymi formami komunikacji marketingowej.

Obecnie takie badanie realizowane jest w Niemczech i Wielkiej Brytanii, obejmując m.in. kampanie w systemie AdWords oraz reklamy wideo na YouTubie. GfK Polonia rozpoczyna ten projekt w związku z nabyciem w bieżącym roku udziałów w spółkach SirValUse oraz Nurago. Pierwsza z nich dostarcza usługi z zakresu badań user experience, a druga tworzy różnorodne oprogramowanie do pomiarów zachowań internautów w sieci.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów