Głodomorra ponownie w kampanii 7 Days (wideo)

W telewizji i internecie rusza kolejna odsłona kampanii reklamowej rogali 7 Days. Akcję – w której główni bohaterowie walczą z Głodomorrą – na zlecenie Chipita Poland przygotowały firmy G7, Platige Image, RedMobile i Media Direction OMD.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Nowy spot 7 Days to kontynuacja poprzednich reklam tej marki, w których Mąka (komisarz Mąkaczini) i Nadzienie (Nadziani) walczyli z Głodomorrą. – Postanowiliśmy kontynuować w tym roku zabawę z tym wdzięcznym formatem, ponieważ bohaterowie są rozpoznawalni przez dużą część naszych klientów, a Głodomorra i temat walki z nią przyjęły się wśród widzów – uzasadnia Alina Baniecka, dyrektor marketingu Chipita Poland, do której należy marka 7 Days. Głodomorra po raz pierwszy pojawiła się w reklamach tych rogali w połowie ub.r. (więcej na ten temat).

Obecna kampania – skierowana przede wszystkim do młodzieży w wieku 13-18 lat – obejmuje telewizję (emisja spotu od 24 stycznia do 3 marca w kanałach takich jak m.in. MTV, Viva Polska, Extreme Sports, Comedy Central, Foxlife, VH1, Hyper; Discovery, Animal Planet, TLC, Discovery Civilization, Discovery Science, TV4, Polsat2, Polsat Sport, Polsat Sport Extra, Polsat Play, Polsat Cafe, Polsat Film, Superstacja, Polsat News), od 31 stycznia będzie prowadzona w internecine (m.in. Facebook, Blip, Gadu-Gadu, Wrzuta.pl, Ipla, serwis MTV), a od 4 marca do 7 kwietnia – w kinach.

Strategię i kreację kampanii opracowała agencja G7, animacją spotów zajęło się studio Platige Image. Za strategię i działania w internecie odpowiada firma RedMobile, a za zakup mediów – dom mediowy Media Direction OMD.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online