Goldbach Response - nowa sieć reklamy performance w Polsce

Szwajcarska grupa mediowa Goldbach Group wchodzi na polski rynek. Jej pierwszym brandem w naszym kraju jest Goldbach Response - sieć reklamy performance.

km
km
Udostępnij artykuł:

Oferta Goldbach Response oparta jest na technologii umożliwiającej zidentyfikowanie aktywności internautów, co pozwala wdrożyć modele rozliczeniowe oparte na działaniach użytkowników. Ponadto sieć oferuje CPM-A – efektywnościowy model rozliczeniowy kampanii odsłonowych optymalizowanych pod akcje. Goldbach Response realizuje także działania międzynarodowe na witrynach z portfolio Goldbach Group.

Sieć Goldbach Response wykorzystuje technologie firm Adconion oraz BBelements, które pozwalają na optymalizację i mierzenie akcji wykonanych przez internautów.

Osobą zarządzającą nową siecią został Paweł Sypczuk, wcześniej dyrektor generalny sieci afiliacyjnej Afilo.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska