GoldenSubmarine pracuje dla Maggi w internecie

Agencja GoldenSubmarine rozpoczęła obsługę w internecie marki Maggi należącej do firmy Nestlé Polska. Odpowiada za działania tego brandu w internecie.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
GoldenSubmarine pracuje dla Maggi w internecie

GoldenSubmarine opracowała i wprowadziła nowy koncept komunikacji marki w internecie w ramach kampanii „Maggi. Daj się zaskoczyć”.

Do zadań agencji należało przede wszystkim przygotowanie koncepcji kreatywnej oraz internetowych formatów reklamowych. Kampania prowadzona jest m.in. na portalach Gazeta.pl i WP.pl. Z kolei za zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy MEC.

Agencja została wybrała w wyniku przeprowadzonego przetargu - liczby i nazw pozostałych jego uczestników Nestle nie podaje.

Umowa o współpracy została podpisana na rok.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"